søndag 15. desember 2013

Kassel, Kristiansand og Ås

Mye har skjedd de siste to ukene, og det er derfor det har tatt litt tid før jeg fikk skrevet noe nytt.

Først og fremst, Itmy ble BIR, BIG3 og fikk sitt første CACIB i Kassel. Fineste lille jenta, som forøvrig fyller 5år i dag, slo til og gikk som en engel i gruppefinalen. For ei stjerne. Og Dobby tok sitt første junior cert i Tyskland dagen før, så det var en veldig fin helg for oss:) Rasedommeren på lørdag var: Monica Blaha fra Østerike, og på søndag var det Rita Kadike Skadina fra Latvia som dømte.

Gruppe 10 ble dømt avPetroula Richard Douma fra Frankrike. Gjett om jeg ble glad og stolt!


Ellers så har jeg og Itmy flydd hjem til Kristiansand hvor jeg har hatt verdens verste eksamen, tysk muntlig i 45min. Og verst av alt, jeg visste at jeg ikke kunne halvparten av pensum engang. Men det gikk helt greit, og nå har jeg overlevd det også.

Jeg var også oppe en tur i Ås hvor jeg møtte Simon, Karoline, Mikkel, Nala, Lars, Zara, Bella, Nina, Fivel/Silje, Hilde, Tiril, Chilli, Kami, Isabelle, Bindi og Ina. Med andre ord, maaaaange blide folk! Det var sååå koselig, og jeg skulle ønske jeg kunne bli der lengre... Men jeg måtte hjem med en gang for jeg har skriftlig eksamen i tysk på tirsdag, og den del lesing som måtte gjøres.

Nå er det snart juleferie, og på onsdag kommer Ole og Dobby til Kristiansand!!! Jeg gleder meg masse og savner de begge kjempemye!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar