lørdag 30. november 2013

Og resultatet ble....

Vi har sjekka hvor godt vi passer sammen som kjærester med NRKs partest fra "Bør vi gifte oss". Etter å ha sett de tre første episodene så føler jeg at vi er det beste paret av de hvertfall... ikke at det er noen voldsom bragd akkurat!


Jeg vet ikke om dere klarer lese alt (avhengig av brillestyrken, og om du trykket på selve bildet), men vi er jo like på to punkt, ganske like på to, men som vi visste, heeeelt forskjellige når det gjelder temperament. Klassisk Ole er å dytte hodet i veggen gjennom hele dagen med sin doktorgradsoppgave og være like blid, mens jeg klikker av hver minste ting. Jeg kan eksplodere hvis jeg setter meg godt ned i sofaen for så å oppdage ay pcen er tom for strøm, noe som betyr at jeg må reise meg opp for å plugge i laderen. Ja...der er vi forskjellige. Men det er jo ikke ofte det blir krangel av det heldigvis, hadde vært verre om begge var sånn som meg! Men med Oles temperament så kan jeg hisse meg opp flere ganger i løpet av en dag uten at det gjør noe for han. Og takk gud sier jeg! Tror ikke mange hadde holdt ut 1-2-3-bomba sånn som han Ole gjør!! <3


Og ja, dette er litt morsomt: det nederste punktet: intellekt-åpenhet. Der scorer jeg lavt, noe Ole syns er rart for "de er jo glad i å lære mer om hunder, hundetrening og strikking"... Hmm, var ikke akkurat det de tenkte på tror jeg, men mer generelt hvor åpen man er for ny input.... Eller?

Hvis du vil teste ditt forhold, gå her: http://www.nrk.no/livsstil/partest/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar