fredag 22. november 2013

Bursdagsbarnet!

Hipp hipp HURRA for Hilde som har bursdag i dag, og som kommer på besøk til oss i kveld! For en lykke, for en glede og FOR ei jente!! Jeg gleder meg masse masse til ho, Eivind og Tiril kommer i dag! Vi skal på julemarked, spise ost, leke med Tiril, sladre og KOOOOOSE oss!

Hilde:
Vi møtte hverandre på UMB og ble venner allerede første dag. Hilde hadde nemlig just fått seg hund så jeg tenkte: "Yes, med ho kan jeg snakke om hunder!". Hvem skulle tro at vi to skulle bli såååå gode venner? Det var match made in heaven, rett og slett. Hilde fungerte også som Frk Giftekniv for å få meg og Ole til å bli sammen, men det er en laaaaang historie. Ho er sprekere enn de fleste, og var på spinning og trening gjennom hele graviditeten. Ho gikk fra fødesenga til å bli en MILF med andre ord. 

Men Hilde er ikke alltid en goody-good-girl. Ho kan feste mer enn de fleste, og er du på fest med Hilde, så ser du ho! Ho er overalt hele tia. Og som ho kan danse:)

Hilde og Kristine på Hildes bursdagsfest for 3år siden. Tror de hadde det gøy:)

Hilde er en av de få venninne mine som jeg kan snakke om alt med. Ho forstår alltid, eller, ho vet ikke åssen det er å gjøre det dårlig på en prøve eller eksamen, for det har ho aldri gjort. Men bortsett fra det så forstår ho hele meg:) Ho er forresten såpass flink på skolen så ho holder på med en PhD i statistikk på UMB. Ja, jeg har en Nerdy McNerd som kjæreste, og en Nerda McNerd som bestevenninne. Tror jeg fungerer som deres "narr" i en ellers fagfylt hverdag.

BFFs!
Hilde koser seg i Dyreparken
 Hilde hadde som sagt hund når vi traff hverandre. En liten hudklump av en Engelsk Springer Spaniel som har blitt mitt tantebarn, fine lille Chilli. De to trener agility sammen med oss, eller vi gjorde før Hilde poppa ut baby og jeg flytta til Tyskland. Hilde og Chilli gikk forresten feilfritt i deres første løp og fikk femte plass! Ho kan alt!

Hilde med fine Chilli, de er forresten agilitymestere også:)
Gleder meg masse til ho og følge hennes kommer (desverre uten Chilli Willy)!


HURRA FOR HILDE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar