torsdag 8. august 2013

Besøk av to fine

Vi har vært så heldige og har hatt besøk av skjønne Zara og Lars, De kom til oss på mandagskvelden etter en lang kjøretur, men til tross for dette ble kvelden fylt med gode samtaleemner;), litt pizza og ei bolle.

På tisdagen var jeg, Zara og Lars en tur rundt i Münster hvor blant annet Lars sølte kaffe på t-skjorta, jeg kjøpte UK flagg og Zara banna i kirka.
Her er de to nygifte foran handlegata i Münster



Det ble også tid til litt shopping mellom slagene, men Lars og Zara var mest opptatt av å danse inne i butikkene. Noen ganger i maaaange minutter før jeg endelig så deres vei:) De er gøye!

Butlers <3

To fine <3


Syyykt, bilde av meg og Ole. Det er sjelden kost!

TulleKOPP!

FÆÆÆST!
 På tirsdagskveld dro vi ut å spiste på mammas favoritt restaurant. Jeg koste meg så mye at jeg ble full. Zara tok av og drakk ett halvt glass med øl:)




Fineste Itmy!
Men nå har altså det fine besøket dratt videre:( De dro i går formiddag, men jeg var så trist så klarte ikke blogge om de da... Glad i dere begge to <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar