fredag 13. september 2013

I morra kommer Sergio, og Itmy skal på racetrening

WIIIIIiiiii! I morra får vi besøk av verdens skjønneste og snilleste mann, Sergio.
Vi skal hente han på flyplassen i Düsseldorf tidlig i morra og så blir kan helt til tirsdag :) Gjett om vi skal kose oss! Jeg er i gang med å gjøre leiligheten klar for besøk med vasking og rydding så alt er i sin skjønneste orden til han kommer. Mens han er her skal vi på marked, spise masse god mat, vise han rundt i byen og guttene skal sikkert snakke matte :( Ikke helt min kopp te skal jeg love dere!

Ole og jeg er ganske sikre på at han vil få blod på tann når vi nevner Oslo triathlon neste sommer, så jeg regner med at det blir en tur i svømmehallen også i løpet av dagene hans her:) Men en aktiv ferie er jo det beste, det er i alle fall det alle PT-folk sier... Jeg syns det er deilig at Sergio kommer å trener med Ole så jeg kan få litt avlastning. Kroppen min er ikke så glad i treningsregimet vårt!


Etter at vi har henta Serg på flyplassen blir det selvfølgelig en tur til byen, men jeg tenkte at Itmy skulle få prøve seg på den lokale Racingbanen som er like ved oss. Det er trening i morra, så da er det vel bare å brette opp ermene og sette Itmy i sving. Er jo bare en måned til på skal ut å starte LC tross alt. Er vel strengt tatt Dobby som burde ut å løpe, med tanke på energinivå, men ho er enda litt for ung. Skal prøve å få tatt noen bilder når vi er der så alle hjemme i Norge kan sikle over treningsforholdene her i Tyskland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar