torsdag 19. september 2013

Mr Bigspender

Da har snille og skjønne Sergio dratt hjem til Norge. Det var veldig trist at han dro, og jeg kan med hånden på hjerte si at han er det mest behagelige og lettvinte besøket jeg har opplevd! Mens han var her koste vi oss med vin, kafèbesøk, shopping, sightseeing, turgåing og god mat. Han endte opp med å kjøpe en del nye klær til seg selv og en drøss av leker til Daniel. Bortskjemt much? JA! :)

På shopping med to fine gutter
 Selv om han den første dagen var veeeeldig forsiktig med shoppinga si så tok han det igjen (og mere til) på mandagens tur til byen. Jeg fikk kjøpt meg to skjorter og en cardigan og ble deppa når jeg innså hvor lenge det er til jeg er tynn...

Svarting på røvertokt :P

0,5 liter kaffe. OMG! Og dette gjorde han mer enn en gang.
 Vi var som sagt på en del turer også, og Sergio er ganske så glad i våre to små, så han SKULLE holde en av de når vi gikk. Ja, for det er kjempegøy å holde i et bånd. Dessverre var valget enten Itmy som bare vil at jeg skal holde ho, siden ho er så mammadalt, eller en Dobby som drar og vandrer fra side til side, foran og bak. Etter ganske kort tid holdt han ingen av de :P


Men ja, vi skulle jo på racingtrening, men nei, det skjedde ikke. Jeg sovna! Og ikke huska jeg det når jeg våkna heller. Men men, bedre lykke neste gang, får lage en påminnelse. De fikk seg hvertfall en god tur og heldige Itmy fikk en kongle av Ole å leke med, så tror ikke ho led noen nød akkurat:) Dobby stjal den fra ho en del ganger, men ble lei av den etter to sekunder, så da tok Itmy den igjen og sånn holdt de på hele turen.

Münsters første kongle

Djevelsøster!

Den skjønneste som fins!

To fine nyter sola etter tur.
 
Etter en uke med ganske dårlig vær her i Münster så håper vi på sol og varmere vær når vi skal til Brüssel i helga. Håper virkelig at Dobby oppfører seg like bra på utstilling som ho ha vært når vi har trent hjemme:) Vi gleder oss til å treffe Margret igjen, og Ole er overlykkelig over å bruke en ny dag i en hall full av hunder:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar