mandag 9. september 2013

Luxembourg

Da har vi vært på sightseeing og utstilling i Luxembourg. Desverre var det skikkelig drittvær i Lux og jeg gikk i altfor lite klær, noe som førte til en veeeldig kort sightseeing tur i en by som ikke nådde mine forventninger. Heldigvis var hotellet både varmt og reint så det var godt å komme inn dit etter et par timer i skikkelig høstvær. Ole var også ganske fornøyd siden han kunne se på US Open :)

Nytt eksempel på at Ole skjemmer bort Dobby!
På Søndag bar det til Luxexpo hvor jeg skulle treffe Lena og Margret. Tekstet med Lena kvelden før og ho anbefalte å være der ca halv ni. Vi kommer frem, får oss fin plass, men ser ingen Lena eller Margret. Når klokka begynner å nærme seg start, altså kl 10, kommer Margret omsider til ringen. De hadde plassert seg ved feil ring. Trodde disse damene hadde stilt ut før jeg :) Legger med noen bilder av fine damer og hunder. Var fryktlig dårlig lys, og kameraet mitt er ikke verdens mest lyssterke så de er ikke all verdens, tiltross for fine motiv:) Desverre var jeg så opptatt med Dobby når Lena var inne med Pia så fikk ikke tatt noen bilder av henne:(

Lena og Freddie står å venter på å komme inn i ringen.

Ny Luxembourg Junior Champion får kos

 Freddie (Curvy Don't Stop Me Now) ble også BIS Junior hanne 3!!! Kjempe bra, og masse gratulerer!
Emil på catwalken!

To fine!

Emil (Caeles Time To Go)

 
Prøver å få Dobby til å stå fint, det gikk ikke...


Verken jeg eller Dobby er spesielt fine når vi er på utstilling...
 Dobby ble nr to av to valper, ho gikk som et helvete og sto som ei ku. Og det er min skyld. Heldigvis lærte Margret hvordan jeg skulle trene med Dobby sånn at ting er i orden til Brüssel om to uker. Superhandler ass. Og Lena lærte meg hvordan jeg skal holde jævelen så ho står stille. Tusen takk til dere begge flinkiser!

Penny og Limit i championklassen
 Penny (Caeles It's Showtime) ble nr to i Championklassen, og Limit (Curvey Limited Edition).

Itmy i mitt hjerte!    
 Itmy ble nr 3 i åpen klasse på 6. Er storfornøyd med å ha blitt plassert av en tysk dommer til tross for at ho mangler en tann.

Margret ga meg også lekse når det gjelder Imty. Hodet må litt mer opp så ho viser seg enda litt bedre. Sier det bare, pass dere i Brüssel!!!




Nå skal resten av kvelden brukes på å puste i pose siden de blå nå "leder" valget. KRISE!

1 kommentar:

  1. Fint med bilder!:) Gleder meg til å høre mer! Lykke til videre på utstilling!

    SvarSlett