mandag 21. oktober 2013

Ferdig strikka

Ja, da er to strikkeprosjekter sendt med posten. Den ene til lille Tiril, "tantebarnet" mitt og datter til Hilde og Eivind. De kommer kanskje også på besøk til oss om en måned!!! Wiii, lykke!!! Men uansett, jakka til Tiril er en telemarkjakke strikka i Drops sitt Baby Alpakka Silk garn, og det er deilig mykt og skal ikke loe eller klø. Perfekto!


Tiril <3
I den andre pakka ligger Mariusgenseren til min søte kusine Julie. Den er egentlig en konfirmasjonsgave og jeg strikka en til henne tidligere i år, men den ble for liten så den ble mammas i stedet. Håper derfor at denne passer og faller bedre i smak Julie:)


Lengre og videre variant av Mariusgenseren.

 Da er to prosjekter som har tatt ett par uker ferdig, så nå starter jeg opp med to nye hemmelig prosjekt. Det er gaver til to fine folk så jeg holder det hemmelig enn så lenge, men jeg kan si at det er en genser og en interiørartikkel:) I mellomtiden fortsetter jeg på min egen Mariusjakke. Bilde kommer så fort jeg husker hvor jeg la det:/

Nå skal jeg fortsette med tyskoblig :( L8R


2 kommentarer:

  1. Du er så flink Anette! Nydelig genser :) Jeg holder på med bukse til Ada nå, kjøpte oppskrift fra Sandnes garn. Straks ferdig og godt er det. Blirt iskaldt ute jo!!

    Håper formen er stigende. Du har virkelig få gjennomgå :-( Tenker på deg og sender en god klem. Og takk Ole for at han er så god mot deg!! Love you! Smask!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååååå du er for snill Møkka:) Hvilken bukse er det du strikker? Formen er veeeldig svingene, men det går vel tipp topp snart får vi håpe:) Ole hilser tilbake:) Han er forresten i krsand fra 18-22des, da må vi treffes:)

      Slett