tirsdag 22. oktober 2013

Jeg drømmer om...


Mens jeg ligger her på sofaen og gror, så tenker jeg mye på en ting...KAKEMENN! Sarah fortalte meg at Liebermann kakemennene nå er i butikken i Kristiansand, og siden da er det eneste jeg tenker på (mellom tysken og strikkinga) kakemenn, og at jeg har lyst til å spise kakemenn og drikke sjokolademelk. Åååå det er godt, og det er så jul som du får det.

Kakemenn <3
Men, siden jeg har brukket ryggen kan jeg ikke spise alt jeg har lyst på lenger, for nå kan jeg ikke gå ut på en joggings etter å ha fråtsa. Jeg vil jo helst ikke blir mega svær til jul, men jeg har allikevel så sykt lyst på kakemenn... Jeg tenker mye mer på godteri og drittmat enn noen gang, og jeg tror det er fordi jeg ikke får trent, og at kroppen liksom er inni i en "ikke-trene-men-spise-dritt"-periode. Drit ass! Jeg kjenner jo at lårene har mista masse muskler allerede, og at det ikke er fast lenger. Håper bare det ikke blir som når jeg hadde kyssesyka og kunne dra i huden på låret, også bare fulgte huden med, akkurat som man drar i kinnet. Æsj!

Så om noen har på seg spanderbuksene så send meg gjerne noen Liebermann Kakemenn!!!
Adressa er: Twenteweg 41, 48161 Münster

*krysser fingrene*

1 kommentar:

  1. Har du fått deg kakemann? :) God bedring!! :) :)
    Klem fra Malin

    SvarSlett