fredag 18. oktober 2013

Status presens

Jeg er lei! Jeg er veldig veldig veldig lei!!! Det er nå 18dager siden jeg tok salto over vesle Pedro, og på mandag var jeg på røntgenkontroll hos min nye lege. Han sier at det ser bra ut og at alt er som det skal, til og med bedre enn det pleier være etter to uker:) Men det betyr ikke at jeg ikke blir møkkalei av å ligge hele tia. Jeg klarer jo gå litt turer, og var seinest i går en tur på markedet. Problemet er at jeg blir svimmel og sliten av å gå. Når jeg var på marked måtte en av damene i salgsboden gi med vann for ho syns jeg var så hvit i ansiktet. Jeg er ikke skapt for å være så rolig og forsiktig. Alle som kjenner meg godt vet at jeg har elendig kroppskontroll, og derfor er det et under at jeg ikke har falt eller slått meg mer siden denne "episoden".

Min nye lege sa at de to brukne ryggvirvlene er 1/5 forkorta, og at de ikke har sklidd ut eller krympa mer på disse to ukene. Det er visst et veldig godt tegn. Noe hadde til og med begynt å gro allerede sa han. Jeg ble glad, men det er likevel leeenge til jeg er helt frisk igjen. Han sa at hvis jeg var flink ville smertene være borte om et par uker, og at hvis det fortsatte slik ville "delene" være grodd sammen, men ikke sterke, om fire uker. Det er fire uker for lenge. Men ja, jeg kunne hatt uflaks og blitt lam, så jeg bør vel ikke klage. Men jeg gjør det selv om:(

Virvlene mine <3

Etter å ha snakka med Ole på tur i dag kom vi frem til at jeg sikkert har blitt kortere også nå:( sikkert bare 176cm og ikke 176,5cm. Jeg er så lei! Unner ingen dette. Det er det kjedeligste jeg har vært ute for, og det blir ikke bedre når all motivasjon for å gjøre tysk/være hyggelig/glad er borte...

På toppen av det hele fikk jeg i dag startnummeret til Herning. Det gjorde ikke saken bedre! 9 italienere, 6 tisper. Det føles som om alle verdens guder peker og ler. Glad jeg ikke er religiøs og bruker tid på den slags, for sånn skal ikke guder være...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar