torsdag 24. oktober 2013

Gulla...

...den andre  Harry Potter karakteren i treningsgjengen, og den nye valpen til Laila. Lille søte Gulla er en Lancashire heeler, og den nye treningskameraten til Lailas eldste sønn. Ho er så skjønn og liten, og det er mega kjipt at jeg ikke får møte ho nå som ho før om leeeenge til.

Gulla Syvertsen <3

Laila har allerede Janto, verdens snilleste og fineste Terv. I tillegg til å være en kjekk kar er han også en fantastisk LP-hund med mye motor, men han sikler litt for mye og har litt for mye pels... ;)


Storebror og lillesøster

 Siden jeg bare ligger her og gror og ikke får sett lille Gulla med det første, så strikka jeg en genser til henne i samme stil som mine to har fått seg (bilde av verdens fineste italienere i matchende genser kommer). Håper bare den passer... Ho er jo litt breiere og kraftigere enn mine to (for å si det forsiktig), så jeg justerte litt på oppskriften, i håp om at den skulle sitte bedre... Vi får se åssen det blir. Jeg posta genseren i går, så da har ho den vel i morgen eller lørdag forhåpentligvis.

Genseren

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar