lørdag 19. oktober 2013

Lørdag

Ja, her skjer det ikke stort annet enn at jeg ligger på sofaen og går tur ett par tre ganger i løpet av dagen. Når jeg ligger på sofaen går det for det meste i strikking siden min skolemotivasjon er fullstendig borte. Men jeg får jo strikka en del da. I går fikk Mette pakka i posten med Fanagenseren til Herman, og i tillegg skal jeg sende telemarkjakka til Tiril og Mariusgenseren til min søte kusine Julie på mandag :) Jeg skal dampe de og ta bilder av de i morgen, akkurat nå orker jeg hvertfall ikke bevege på meg.

Mitt fine "tantebarn" Herman i ny Fanagenser. Germs <3
Nå som jeg er ferdig med de tre prosjektene skal jeg begynne med to julegaver, til hvem er hemmelig. I tillegg så holder jeg jo på med min Mariusjakke i grå og gammelrosa så jeg legger nok med noen bilder av den også i morgen.

Ellers så har UiA vært veldig behjelpelige og ordna det sånn at jeg får ta muntlig eksamen selv om jeg ikke får dratt hjem for å holde de to tyske foredragene. I stedet skal jeg ha to telefonsamtaler med de to lærerne i starten av november. Godt å vite at ryggen ikke ødelegger alt!

 I dag har Ole også vært og sendt Isabelles bursdagsgave, dog noe forsinket... Håper gavene faller i smak og at tollvesenet ikke ruger for lenge på den:) Og når jeg så den fine Disney eska så var det jo ikke tvil om at jeg måtte sende gaven i en sånn. For de som ikke vet det så går det to Disney cd'er på repeat i Isabelle sin bil:)


Forsinka gave til Simble.
Men uansett, Gratulerer med dagen på etterskudd fineste lille Isabelle:)


Resten av dagen skal jeg fortsette å ligge her, strikke litt, Ole er og svømmer, barna koser seg med tygg og i ettermiddag skal vi gå en litt lengre tur:)

HOOOI!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar